Przegląd sztuki cyfrowej i multimedialnej.

Na co dzień korzystamy z wielu urządzeń cyfrowych jak laptopy, aparaty czy telefony. Nie wyobrażamy sobie dnia bez łączności z Internetem, a tym bardziej bez pobierania lub wysyłania informacji wizualnych czy tekstowych. Rzeczywistość cyfrowa coraz bardziej staje się zintegrowana
z naszą codziennością. Ale również my stajemy się odbiorcami i uczestnikami rzeczywistości cyfrowej bardziej, niż rzeczywistości realnej. Granica między nimi staje się coraz trudniej rozpoznawalna. Przenikanie się tych rzeczywistości poszerza nasz zakres poznania i projektowania na niespotykaną dotąd skale. Możemy tworzyć nowe cyfrowe przestrzenie, interakcyjne grafiki, czy poszerzoną rzeczywistość.

Przegląd obejmuje cykl prezentacji sztuki cyfrowej w różnych przestrzeniach zarówno wirtualnych, jak i rzeczywistych. Są to interdyscyplinarne realizacje łączące język programowania, projektowania cyfrowego, druku cyfrowego oraz druk 3D. Autorami są między innymi studenci z Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, Uniwersytetu Artystycznego. 

Kurator, koordynacja, opieka artystyczna: Magdalena Tyczka

Grafika: Maciej Waleszczyk